teme si motive..

Posted: 20 Mai 2011 in Uncategorized

Daca tot sunt “licentiat”cu primul 2 din viata mea la romana ..m-am gandit sa scriu cateva cuvinte..cuvinte ce-mi vin in cap ,poate fara nicio noima,dar carora le dau frau liber si le las sa curga….in primul rand..e greu sa fii 1/2..e greu sa te trezesti si sa nu-ti spuna nimeni “neata!”..e greu sa stii ca fratele tau va fi plecat 6  luni intr-o tara in care moartea este cuvantul care troneaza..e greu sa te gandesti ca,(din ce-am inteles eu),esti rezultatul unui “nimic”..

E usor in schimb,sa cunosti  si cealalta “½” din tine..sa stii ca ti-e alaturi..e fain sa aflii ca acum 10 ani ,in acelasi liceu,fratele meu era strigat cu acelasi apelativ cu care ma striga si acum,(de obicei Dragoi..sau Banescu)..e usor sa stii ca poti trece peste tot,si nu singur!

Nu m-astept sa inteleaga cineva ceea ce am scris..pt ca..e de ajuns sa inteleaga doar acea ½ care conteaza!!!

83 482372

Lasă un răspuns

