am visat..

Posted: 16 Martie 2011 in tu

Am visat..am visat ca nu traisem ultimele zile. Am visat ca afara era inca zapada.. Am visat ca eu eram cald.Am visat ca tu erai langa mine,facandu-ma sa fiu cald..facandu-te sa fii calda,chiar daca afara era zapada,iar NOI eram loviti de gerul necrutator.Am visat ca eram alaturi unul de celalalt,fiind legati de acel sentiment unic..

Am visat ca ne fugaream precum niste nebuni prin ploaie..prin zapada,am visat ca ne fotografiam reciproc sufletele..Am visat c-am dat timpul inapoi,ca afara era cald,iar noi eram reci.. Am visat ca ne-am intalnit,iar caldura din exterior a patruns si in noi,incalzindu-ne..(pt. totdeauna..)

Am visat ca te iubesc,si ca nu eram “eu si tu”,ci eram NOI!Si eram loviti din exterior de zeci de “racituri” care vroiau sa ne raceasca,sa ne desparta!Dar n-au reusit!De ce?!Pentru ca nu aveau ce sa desparta,pt ca noi eram de fapt..NOI.

Am visat c-ai aparut brusc in viata mea!Am visat c-am fost rece,dar ca eram cald.. am visat ca am fost singur,dar ca eram cu tine.. am visat ca eram NIMIC,apoi ca eram TOTUL..si m-am trezit.Totul se naruise!! Da.. am visat! DA,TE-AM VISAT!!

16/03/’11 ; 18:51

107-pregatire pt bac


Comentarii
  1. b i spune:

    super vis!!!!!!!!!

  2. Maria spune:

    Pai si daca s-a narutit..ce se va intampla dupa?

  3. Maria spune:

    vroiam sa spun naruit.

Lasă un răspuns

