Ai grija de dintii tai!

Posted: 13 Februarie 2011 in viata de liceu...

Stateam azi si ma gandeam la patania mea de anul trecut,si m-am hotarat sa va impartasesc si voua gandurile mele!Deci..totul a inceput cu o carie la una din maselele mele.Totu bine si frumos..merg eu la stomatologia unitatii,iar acolo,o doamna superba(nu dau numele din respect pentru institutie)imi spune sa merg la cabinetul dansei particular din Breaza.Si de aici a inceput Show-ul!!!Omorarea nervului fara anestezie..care a culminat  cu ruperea unui ac stomatologic in canalul maselei mele.Ca totul sa fie perfect,canalul a fost obturat,cu ac cu tot inauntru.Ce a urmat?!?!?Nopti nedormite..fiole de algocalmin,precum si o vizita la un cabinet perticular din Campina,la domnul doctor Alexandru Ungureanu(pe care,ca tot veni vorba,vi-l recomand cu caldura ca fiind unul dintre cei mai buni din tara),care mi-a dezvaluit totul.Si acum am in portofel radiografia in care se vedea clar acul.La intrebarea simpla..”Ce e chestia aia?!?!” doamna doctor care mi-a „imbogatit” gura a raspuns sec:”Este aer!”Deci,mai nou..aerul iese la radiografii!!!

Rezultatul..5 zile de internare la Spitalul Militar Central din Bucuresti in care am suferit o rezectie apicala pentru a indeparta tot ce lasase in urma acul buclucas!

Va las mai jos o alta operatie de acest gen suferita de altcineva,pentru a va arata unde poate duce o alegere proasta a stomatologului,precum si o poza cu gingia mea „proaspat cusuta”!

P.S.:Eu n-am reusit sa ma uit la toata procedura de mai jos..insa sub anestezie,pe propria piele,in propria gura a fost altfel!Va asigur!

Lasă un răspuns

