a lots of..reloaded..

Posted: 3 Februarie 2011 in tu

Te iubesc!!!

Te iubesc o clipa,

Te iubesc o noapte.

Te iubesc atunci cand imi vorbesti in soapte…

Te iubesc cand zorii imi ating privirea…

Te iubesc sa aflu ce e fericirea,

Te iubesc cand visele ma fura-n ele,

Te iubesc cand luna iese dintre stele.

Te iubesc cand noaptea ma cuprinde in brate…

Te iubesc in clipa ce imi da sperante…

Te iubesc tacut si te iubesc curat,

Iubesc ce-ti amintesti, Iubesc ce ai uitat…

Iubesc cand imi vorbesti, iubesc atunci cand taci…

Te iubesc mai mult in toate cate faci.

Te iubesc cand norii grei pe cer se aduna,

Te iubesc cand tandru imi spui noapte buna.

Te iubesc cand zorii imi daruiesc dulceata…

Te iubesc iubite buna dimineata.

Te iubesc in vise, te iubesc pe tine,

Te iubesc acum si in clipa care vine.

Te iubesc din suflet… gandul mi-l ascult,

Te iubesc mereu din ce in ce mai mult…

Dragostea nu moare niciodata…

Dragostea ramane-n inima curata

Tu esti fericirea, coltul meu de rai

Tu esti tot ce am esti tot ce poti sa-mi dai.

Tu imi esti minunea care ma invata,

Sa iubesc frumos tot ce iubesc in viata

Tu deschizi o poarta a fericirii mele

Tu-mi aduci in suflet lumina din stele.

copyright:oricine,dar oricum nu eu!

Lasă un răspuns

