BOBOC SHOW la CML TV

Posted: 20 Noiembrie 2010 in viata de liceu...

„Of,of,of..vine bacu’/Am ajuns si anu’ 4!”

Promotia „de la Sterie la Popa” v-a prezentat Boboc Show 2010 live la CML TV.

A trecut si balul..cum de fapt au inceput sa treaca toate..Ultima festivitate in geaca cea alba..ultimul apel „de doc”..ultima aparitie pe scena a companiei a III-a..nu peste mult timp aceste lucruri vor ramane doar niste amintiri frumoase intiparite adanc in memoriile noastre.

Vineri, 12 noiembrie 2010, am avut parte de un spectacol pe cinste,sper eu.De la Maruta pana la St. Banica Jr.,de la Busu si pana la Virgil Iantu..de la „Happy hour” si pana la „LM-istii spun lucruri trasnite” cu totii ne-am simtit bine in acea seara de neuitat.

Doresc sa multumesc personal doamnei Gratiela Mihaescu pentru aprecierile facute pe site-ul oficial al Colegiului, www.cantemircml.ro .

P.S.:-2007..octombrie..aceeasi scena..sergentii de atunci mi-au spus ca simt un gol in stomac datorita faptului ca este ultima reprezentatie a promotiei lor pe scena.Nu i-am crezut..

-2010..noiembrie..dau dreptate sergentilor din 2007..

Pentru mai multe informatii precum si poze,va rog sa accesati www.cantemircml.rohttp://www.rft.forter.ro/2010_3_i/10-stiri/00.htm sau Observatorul Militar la pagina 20.

Această prezentare necesită JavaScript.


Lasă un răspuns

