ultima zi dintr-o vară..*

Posted: 31 August 2010 in tu

Da..cu totii stim ca astazi este ultima zi din aceasta vara..azi 31 august..ultima zi din ce de-a 18-a vara a vietii mele..o vara pe care..sincer o visam de ceva vreme..dar care nu credeam ca va exista vreodata..o vara care mi-a demonstrat ca pana sa apari TU..nu eram decat jumatate..eram incomplet..

..incerc  sa ma gandesc la acesta seara,la aceasta noapte..cum voi pune capul pe perna si voi adormi fiind inca vara..si ma voi trezi tocmai toamna.Sau nu..cu siguranta nu voi putea dormi..De ce?!pt ca in noaptea asta imi vor trece prin fata ochilor toate clipele fantastice petrecute in acest anotimp,anotimp petrecut alaturi de TINE!Ma voi gandi cat de mult m-am schimbat..adica m-ai schimbat..ma voi gandi ca m-am transformat dintr-un tip caruia „nu-i plac d-alea”..intr-unul caruia ii plac,si inca cum..ma voi gandi ca in tot acest  timp petrecut impreuna – care sincer mi se pare o viata(cca.100 de ani)-am descoperit cu adevarat partea frumoasa a dragostei!

Ce-o sa-mi mai amintesc eu la sfarsitul acestei veri?!O sa-mi amintesc cum stateam noi si povesteam cu orele pe nu stiu ce scari..cum salvam noi pisoi mici si negri din apa..o sa-mi amintesc cum ne prindea mereu ploaia cand mergeam la locul nostru din padure,si eram siguri ca noi suntem de vina..o sa-mi amintesc cum ne acopeream cu „paturica” ca sa nu ne ploua..si bineinteles toatele zecile si miile de momente petrecute impreuna!!!

..inchei aici..si..nu uitati sa va bucurati de ultima zi dintr-o vara..

P.S.:Te iubesc!!!..RAU

*..nu pot spune "ultima zi de vara" pentru ca n-a fost o vara oarecare..de aceea spun "ultima zi dintr-o vara"..pt ca e vara in care te-am intalnit pe tine..(n.a.)

Lasă un răspuns

