Eu când vreau să fluier,fluier!

Posted: 11 Aprilie 2010 in Uncategorized

          

După ce m-am „învârtit” puțin pe net,mi-a sărit în ochi prezentarea unui film de succes romanesc!Așa că m-am simțit obligat,oarecum să transmit ceva informații despre el.”Eu când vreau să fluier,fluier!” rulează deja în cinematografele din țară!

După patru ani petrecuţi într-un penitenciar pe malul Dunării, Silviu (interpretat de George Piştereanu) a avansat în ierarhia de dormitor, devenind Jupân. Cu două săptămâni înainte de eliberare, primeşte o vizită neaşteptată. El află că mama lui s-a întors acasă după mult timp din Italia şi vrea să îl ia pe fratele lui mai mic. Silviu are cinci zile să găsească o soluţie. Cele cinci zile devin o eternitate când Silviu se îndrăgosteşte de o studentă frumoasă la Sociologie, Ana (Ada Condeescu), venită în practică la penitenciar. Copleşit de emoţii şi presat de timp, Silviu închide ochii… Libertatea, vântul, drumul, primul sărut. Din acest moment i se poate întâmpla orice.

Lasă un răspuns

