Vreau să uit…deci plec pe Marte…

Posted: 30 Ianuarie 2010 in Uncategorized

           

             Vreau sa uit de tot,de tot ce m-a ranit,m-a facut sa sufar,m-a intristat,m-a necajit,m-a umilit,vreau sa-i uit pe toti cei pe care i-am urat,pe toti aceea care m`au tradat…

             Vreau sa uit.Suferinta.Tradarea.Vreau sa plec pe Marte…asa cum spune Smiley…

              Vreau sa raman pt cateva clipe pur.Asa cum m-am nascut,desi m-am nascut in pacat.Din pacat si in blesteme.Vreau sa uit blestemele,sa las pacatele.Vreau sa pot trai.Dar nu pot.Ceva ma tine in loc.Nu pot lasa in urma totul.Nu ma parasesc amintirile.Ma chinuie.Mereu.Zi si noapte.Doare.Totul doare…

               Vreau sa nu ma mai intorc.M-am saturat de rutina.Vreau sa plec in lume.Vreau sa plec pe Marte…departe…Sa-mi pierd urma.Sa nu mai stiu drumul inapoi.

               M-am pierdut in rutina.M-am pierdut in obisnuit.Banalul…

               Nimic nu ma mai surprinde,nimic nu ma mai mira.Sunt gata pt orice.Nimic nu ma socheaza.Sunt obisnuit cu orice.

               As vrea sa fiu un delfin,sa inot in voie,sa fiu liber…sa nu trebuiasca sa respect atatea legi stupide,scrise sau nescrise.

               Ma intreb adesea de ce nu fac ceea ce am chef sa fac.Probabil pentru ca i-as rani pe cei din  jurul meu,sau pentru ca as fi judecat de acestia.

               Ai mei nu m-au crescut asa cum o sa-mi cresc eu copiii.Nu m-au invatat sa lupt pt parerea mea,pt dorintele mele,pt ceea ce-i al meu.Nu m-au invatat cum sa infrunt aceasta lume,cum sa nu ma supun,cum sa lupt pt dreptate.Nu…n-au avut timp de asta.

               Acum mi-e greu sa-mi insusesc toate acele valori,caci timp de vreo 13-14 ani am trait asa cum m-au educat,iar apoi am vazut ca exista si asa ceva,am vazut ca altii stiu sa lupte,ca ii apara pe cei slabi,ca nu toti sunt egoisti….

               Daca s-ar putea as vrea sa renasc.Si sa ma educ singur.Acum e prea greu sa ma reeduc.Desi mereu incerc…Zi de zi eu lupt cu mine insumi,lupt pt principiile mele….Mi-am luat zborul prea devreme.Inca nu stiam ce-i lumea,cum sta treaba cu binele si raul…asa ca, copilaria mea s-a terminat brusc.Mam maturizat prea repede,la fel cum am inceput sa umblu pe picioare prea repede,la 10 luni…N-am profitat de dusul in carucior.

                       Concluzia…?!Morala…?!:

„Plec de tot, departe de tot
De tot ce-am avut, dar am pierdut
Plec departe, plec pe Marte
Si de-acolo poate,poate,poate
Si mai departe…si mai departe.”

                                                                                     Smiley

Comentarii
  1. adrianhbk spune:

    Nu esti singuru care gandesti asa .Si eu vreau sa ma desprind de tot ceea ce ma inconjoara.Vreau sa scap de monotonia asta de viata..vreau sa plec sa calatoresc in lume , asta imi doresc.

    Te invit sa citesti si pe blogul meu : http://www.wolverine92.wordpress.com

  2. Gia spune:

    Ne am recunoscut.Si eu vreau sa plec departe insa posibilitatile sunt:una cu gandul si cealalta cu imaginatia.Deci,departe o sa fiu mereu si totusi atat de aproape.

    Eu

Lasă un răspuns

