Retrospectiva 2009

Posted: 28 Decembrie 2009 in Uncategorized

2009…s-a mai dus un an din viata asta…Cu bune,cu rele…cu succese,cu pierderi…cu bucurii,cu suferinte…s-a dus!!!

Ce am facut in 2009?!?!?La o prima vedere,ar fi doar 2-3 chestii de amintit(:().La o privire, insa, mai atenta asupra “albumului de poze prafuit” din partitia “E/:” a computerului,observ ca 2009 a fost un an plin!Mi-am facut o groaza de prieteni noi(cine stie,cunoaste),mi-am dat seama cat de buni(sau nu) sunt cei de langa mine…am iubit,am urat…am baut,am fumat…am vazut marea,dar si muntele,am plans…dar am si ras din belsug.

Cu alte cuvinte…in 2009 am avut ploaie si vant,zapada si viscol…dar am avut si multe zile insorite…

2010…te astept cu drag…astept cu drag vara,cand,pe langa faptul ca,sper,voi trece intr-a 12-a:(,voi primi cel mai tareeeee cadouJ:UN NEPOTEL!!!

Multumesc 2009…te astept 2010!

P.S.:Mai jos ai anul 2009 in cateva poze si videoclipuri…

ah…era sa uit!In 2009 mi-am facut si blog!!!

LA MULTI ANI 2010!

O ALTFEL DE RETROSPECTIVA

Ianuarie

Februarie

3 februarie: Verdictul Curţii de la Haga în procesul dintre România şi Ucraina.

Martie

 Aprilie

7 aprilie: Proteste la Chişinău.

 Mai

 Iunie

Moartea lui Michael Jackson (fotografie din 1984) a ţinut prima pagină a a presei internaţionale timp de câteva zile.

 Iulie

August

26 august: Madonna pentru prima dată în România.

 Septembrie

 Octombrie

8 octombrie: Herta Müller, câștigă Premiul Nobel pentru Literatură pe anul 2009.

Noiembrie

 Decembrie

Comentarii
  1. Denisa spune:

    Frumoasa : Voltaj-VARA TRECUTA…bine tot ce e pe blogu’ tau ,facut acest an, este …..;)

Lasă un răspuns

