Gânduri…

Posted: 31 Octombrie 2009 in Uncategorized

ganduri

 

Gândurile…nu  le pot înţelege!Şi tot încerc asta!Nu pot pricepe cum pot ele sa zburde aşa…nestingherite prin creieraşul meu.Şi mi-e ciudă!!!De ce ele pot face ce vor,şi eu nu?!de ce ele au pus stăpânire pe mine şi eu…şi eu nu sunt în stare să scap de ele măcar un minut…un moment!

Dar a sosit momentul să spun gata…GATA!Nu mai gândesc la nimeni,la nimic…Închid ochii…negru…am scăpat oare de ele?!?!?nici vorbă!!!

Concluzia?!voi ramane cu ele în minte mult timp de-acum înainte…Ele îmi vor dicta ce să fac,ele îmi vor conduce viaţa…Dar inima?!cu ea cum rămâne?Ea se zbate acolo,în pieptul meu,şi parcă o aud zicând:”uită…uită…!”Dar nu pot!!!E greu…Mi-aş dori să fie aproape…şi e extrem de aproape…dar atât de departe…ufff…cine m-o mai înţelege?!

Aş vrea sa fie ca înainte…dar nu pot!Aş vrea să uit…dar nu pot!Aş vrea sa dispară…ba nu…n-aş vrea!Aş vrea ca eu să dispar…aşa ar fi mai bine!

Ufff…gândurile astea…

Comentarii
  1. Denisa spune:

    Saracatu’ de tine……..:))

  2. Denisa spune:

    scz ..:))…era saracu’…..te-ai prins…

  3. Luiza V. spune:

    gandurile…chiar daca sunt acolo, iti dicteaza ce sa faci si iti conduc viata,mintea ta le nascoceste,tu le creezi…Ele sunt acolo caci acolo trebuie sa fie,iar daca nu ar fi tu nu ai avea nimic…

Lasă un răspuns

