vara asta…

Posted: 19 August 2009 in Uncategorized

APUS...:((

-am invatat ca marele Coelho e un mincinos;

-am realizat ca muntele e mai pretios ca marea;

-mi-am dat seama ca apusul e mai fain ca rasaritul;

-am invatat ca Parazitii sunt de zece ori mai faini decat Holograf;

-am vazut ca speranta moare ultima…dar moare;

-am invatat ca bautura poate fi un bun tovaras;

-am invatat si sa-mi ascult capul,apoi inima;

-n-am stiut sa rezolv o ecuatie de genul  „x+y=?” ;

-am simtit ca „si baietii plang cateodata”;

-am priceput ca o usa inchisa de cineva trebuie lasata asa;

-am invatat ca o amarata centura de singuranta salveaza vieti;

-am invatat ca prostia doare…AUCH!!!;

-si mai presus de toate…cred ca am invatat ca…NU MERITA!!!

Comentarii
  1. Denisa spune:

    N-ai invatat si ca trebuie sa vrei……?

Lasă un răspuns

