tâmpenii…

Posted: 4 August 2009 in Uncategorized

o imagine face cat o mie de cuvinte…mai jos ai cateva mii de cuvinte…lectura placuta…1.lV.08 (39)IMG1371AIMG1369AIMG1344ADSC00614DSC00613DSC00605DSC00604De la raresh045De la raresh009De la raresh002De la raresh023De la raresh025De la raresh029milioane de furnici.........parca-ar fi sufletu' meu...daca esti incepator...ai grija ca poti sa ti-o iei in freza la modu' gravverde...astept trenu' asta cam de mult...satele...sigur ca da...alerg...alerg...parca zaresc ceva...:))oups...m-am intepat...sub picioarele mele totu' se crapa...casuta noastra...bine sau rau...nici eu nu mai stiu.........am aruncat totul...si ai ramas tu...cutu' meu...am inaltimea unei furnici...nori aurii.....

PASTE (9)...Yo!014

Comentarii
  1. Alina spune:

    Ai idei bune pt fotografii🙂
    Insa ai avea nevoie de o camera foto mai buna,cu o focalizare mai buna,mai multi megapixeli,si zoom optic cat mai mare😀
    Nu sunt chiar ‘tampenii…’,sunt amintirile tale,si sunt frumoase,indiferent de obiectivul cu care sunt fotografiate,caci raman in mintea ta,pt totdeauna.

    La cat mai multe fotografii frumoase pe-aici!🙂

  2. rucs spune:

    raresh,ideile adunate in poze is faine.
    asa cum zicea si alina,’cata’ de-ti lua o camera mai buna.
    si…incearca sa editezi pozele cat mai natural.combinatia pe care o ai acum e cam stridenta,deranjeaza ochiul si strica farmecul lor…

    eu de obicei umblu la contrast,il dau mai mare,si pe deasupra,luminozitatea o reglez in functie de contrast.dar ideea e ca par naturale culorile.mai adaug si un frame la poza si atat.
    nu trebe’ cine stie ce programe de poze,poti sa faci asta cu photofilter,photoscape…programe usoare,nu de complexitatea photoshopului sau gimp’ului,dar….suficient pentru ce ti-am recomandat

  3. betty spune:

    uu…ce tare…ai fugit k un tampit intr-o zi si ai facut poze la tot ce-ai prins…bravo bah
    si eu mai faceam dinastea:D

  4. adriana spune:

    sunt o mie de imagini si un singur cuvant: tare

  5. Denisa spune:

    I like this very much….;)……

    esti talentat…..domnu’ el. cap. ..

  6. Luiza V. spune:

    amintiri,,lucruri vazute,ganduri uitate si toate transpuse in niste imagini…nu sunt tampenii,sunt amintirile tale si numai ale tale…

Lasă un răspuns

